Veloped-kävely - Pysy aktiivisena ja kunnossa

Veloped-kävely on kaikille sopiva helppo ja miellyttävä tapa liikkua ikään ja kuntoon katsomatta.


Todellinen maasturi.

Veloped-kävely

Veloped-kävely on kaikille sopiva hauska ja helppo tapa liikkua ikään ja kuntoon katsomatta. Nyt voit parantaa kuntoasi, polttaa kaloreita ja nauttia ulkona liikkumisesta.

Käyttämällä Velopediä saat nopeita tuloksia matkallasi kohti terveempää elämää ja pidempää ikää. Se on täydellinen valinta tukemaan tavoitteitasi, jos tarvitset vain pientä tukea kävellessä, vaeltaessa tai lenkkeillessä.

Kuntoilumuotona Veloped-kävely antaa sinulle useita etuja:

  • Vähentää huomattavasti nilkkoihin, polviin, lonkkiin ja selkään kohdistuvaa rasitusta.
  • Erinomaista tukea, turvallisuutta ja mukavuutta liikkuessasi.
  • Kohonnut syke ja tehokkaampi harjoittelu vaikuttavat myös ylävartaloon.
  • Suurempi energiankulutus verrattuna tavanomaiseen kävelyyn.
  • Kaikki ulkona liikkumisen hyödyt ja nautinto.

Todellinen maasturi.

Myönteiset terveysvaikutukset

Päivittäinen fyysinen aktiivisuus on yksi tärkeimmistä keinoista pysyä terveenä ja elää pidempään.

Kävelemällä 30 minuuttia päivässä Velopedin avulla saavutat lääkäreiden suositteleman päivittäisen liikunnan tarpeen.

Keskiraskas liikunta, kuten Veloped-kävely, suojaa kehoa monilta sairauksilta, kuten sydänsairaudet ja aivohalvaukset, korkea verenpaine, nivelrikko, osteoporoosi, ylipaino, yleisimmät diabetes-tyypit ja syöpäsairaudet.

Saadaksesi täyden hyödyn kuntoilusta:

  • Kävele reippaasti, jotta saat sykkeen kohoamaan.
  • Hengitä syvään käyttääksesi keuhkojen koko kapasiteettia.
  • Kävele sellaisella vauhdilla että pystyt vielä puhumaan ja pitämään keskustelua yllä.

Se on hyvä intensiteetin taso ja lisäksi se on hieman seurallisempi ja miellyttävämpi, kun sinulla on mahdollisuus keskustella muiden kävelijöiden kanssa.



Pysy kunnossa

Ole aktiivinen ja pysy aktiivisena Veloped-kävelyn avulla.

Katso video saadaksesi lisätietoja Veloped-kävelystä!


Todellinen maasturi.

12-viikon ohjelma

Lue lisää kävelyn tuomista hyödyistä ja löydä uusia polkuja asuinympäristöstäsi seuraamalla Velopedin 12-viikon liikuntasuunnitelmaa.

Voit aloittaa hitaasti ja kunnon kasvaessa lisätä tahtia ja harjoituksen kestoa, kunnes saavutat terveyttä edistävän 30 minuutin päivittäisen harjoittelutason.

Tavoitteena on päivittäinen 30 minuutin kävely Trionic Velopedin avulla, mutta aloita rauhallisesti, sillä mihinkään ei ole kiire. Tavoitetta ei tarvitse täyttää yhden harjoituksen aikana, vaan sen voi jakaa kahteen tai kolmeen lyhyempään kävelykertaan.

Ja muista, että jokainen askel on eteenpäin!

Alla olevasta painikkeesta voit ladata Velopedin 12-viikon liikuntasuunnitelman.


Lataa 12-viikon ohjelma »

Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota palveluitamme. Käyttämällä palveluitamme hyväksyt evästeiden käytön.