Palautus- ja hyvityskäytäntö (FI)
Kiitos ostoksistasi Trionicissa.
Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen ostokseesi, kehotamme sinua tutustumaan hyvitys- ja palautuskäytäntöömme.
Seuraavat ehdot koskevat kaikkia tuotteita, jotka olet ostanut meiltä.
Palautusehdot
Jotta Tavarat voidaan palauttaa, varmista seuraavat asiat: Tavarat on ostettu viimeisten 14 päivän aikana Tavarat ovat alkuperäisessä pakkauksessaan Tavaroita ei käytetty tai vaurioitunut. Voit toki tarkastaa ostoksesi huolellisesti, joka Velopedille tai Walkerille sisältää yhden lyhyen ulkoilmakävelyn kuivalla säällä, enintään 500 metriä. Sinulla on ostokuitti tai kuitti Varaamme oman harkintamme mukaan oikeuden kieltäytyä palauttamasta tuotteita, jotka eivät täytä yllä olevia palautusehtoja.Tilauksesi peruutusoikeutesi
Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa ilmoittamatta siihen mitään syytä.
Tilauksen peruuttamisen määräaika on 14 päivää siitä päivästä, jona vastaanotit tavarat tai kun nimeämäsi kolmas osapuoli, joka ei ole rahdinkuljettaja, ottaa toimitetun tuotteen haltuunsa.
Voit käyttää peruutusoikeuttasi sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi selkeällä lausunnolla. Voit ilmoittaa meille päätöksestäsi:
-
Sähköpostitse: support@trionic.com
-
Vierailemalla meillä Palautuslomake verkkosivuillamme.
Palautamme sinulle 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Käytämme samaa maksutapaa kuin käytit tilauksessa, etkä joudu maksamaan korvauksia.
Tavaran palautus
Sinun tulee lähettää tavarat seuraavaan osoitteeseen:
Trionic Sweden AB
Märstagatan 8
753 23 Uppsala
Ruotsi
Emme ole vastuussa Tavaroista, jotka ovat vahingoittuneet tai kadonneet palautuksen yhteydessä. Siksi suosittelemme vakuutettua ja jäljitettävää postipalvelua. Emme voi myöntää hyvitystä ilman tavaroiden tosiasiallista vastaanottamista tai todistetta palautuksesta.
Palautuksen hinta
Jos et ole tyytyväinen toimitettuun Velopediin tai Walkeriin, sinulle taataan oikeus palauttaa se 14 päivän kuluessa toimituksesta ilman, että sinun tarvitsee selittää palautuksen syytä. Trionic Sverige AB vastaa Veloped/Walkerin palautuskuluista. Maksuton tuotteen palautusoikeus on voimassa kaikissa EU-maissa. Sinulle taataan myös 14 päivän palautusoikeus pienemmille lisävarusteiden, varaosien jne. tilauksille, mutta olet tällöin vastuussa palautuksen toimituskuluista.Riittämättömän tuotteen palautuksen seuraukset
Jos et pysty palauttamaan tavaroita kokonaan tai osittain sellaisena kuin se on vastaanotettu tai pystyt palauttamaan tavaran vain huonokuntoisena, olet velvollinen korvaamaan arvonmenetyksen.
Toimituskuluja ei palauteta
Jos saat hyvityksen, toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi. Pienissä alle 200 euron tilauksissa asiakas voi olla vastuussa tuotteen palautuksen toimituskuluista myyjän harkinnan mukaan. Toimitus- ja käsittelykuluja ei palauteta.
Ota yhteyttä
Jos sinulla on kysyttävää palautus- ja hyvityskäytännöstämme, ota meihin yhteyttä.
Tulkinta ja määritelmät
Sanoilla, joiden alkukirjain kirjoitetaan isolla, on merkitykset, jotka on määritelty seuraavissa olosuhteissa. Seuraavilla määritelmillä on sama merkitys riippumatta siitä, esiintyvätkö ne yksikkö- vai monikkomuodossa.
Määritelmät
Tämän palautus- ja hyvityskäytännön tarkoituksiin:
Yritys
Tavarat
Tilaukset
Palvelu
Verkkosivusto
sinä
Viimeisin päivitys: 9 tammik. 2025
Evästekäytäntömme voi muuttua tulevaisuudessa.