Terve, miten voimme auttaa?
Ongelmia kortilla maksamisessa kassalla?
Kortti on hylätty tuntemattomasta syystä. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä pankkiinsa saadaksesi lisätietoja.
Jotkut pankit ja korttiyhtiöt estävät usein oletuksena suuremmat korttimaksut ulkomaille. Tämä on todennäköisesti syy siihen, miksi korttimaksusi ei onnistunut.
Ota yhteyttä pankkiisi (jos kyseessä on debit-kortti) tai korttiyhtiöösi (jos kyseessä on luottokortti) ja pyydä heitä hyväksymään ostoksesi manuaalisesti. Jos he eivät pysty tähän, pyydä heitä hyväksymään tuleva ostoksesi ja tee sitten uusi tilaus verkkokaupassamme.
Yksi esimerkki kortin hylkäämisestä on se, että sitä käytetään yhtäkkiä uudessa ympäristössä. Joskus kortin käyttö ulkomailla voi laukaista eston tai esimerkiksi ulkomaiselta kauppiaalta klo 3 aamuyöllä tehty korkean arvoinen tapahtuma ilman ylimääräistä todennusta voi laukaista muutaman liian monen riskintarkistuksen kortin myöntäjän puolella. Soita tai ota yhteyttä pankkiisi ja kerro heille tapahtumasta – varsinkin silloin, kun tapahtuma tapahtuu asiakkaan pankin sijaintimaan ulkopuolella.
Toinen vaihtoehto on valita PayPal-maksuvaihtoehto kassalla ja maksaa sitten kortilla käyttämättä PayPal-tiliä. (Vaihtoehto on käytettävissä, vaikka PayPal yrittäisi piilottaa sen.)
Voit myös valita Klarna – Pay Later -korttimaksupalvelun. Klarna kerää korttitiedot erikseen.
Olemme todella pahoillamme tästä kaikesta, mutta ongelman aiheuttavat pankit ja korttiyhtiöt.
Jos et pysty ratkaisemaan ongelmaa, valitse vaihtoehdoksi Ennakkomaksu, niin autamme sinua siirtämään varoja manuaalisesti kansainvälisellä pankkisiirrolla paikalliseen pankkiisi.
Klikkaa tästä, jos haluat lisätietoja.
Mukavaa, että saimme auttaa. Kiitos palautteestasi!
Voit antaa meille palautetta tai kysyä jotain täällä:
- +46 8 522 100 50
- Chat with us
Lue lisää korkealaatuisista rollaattoreistamme
Haluatko perehtyä aiheeseen syvemmin? Alta löydät kaiken mitä sinun tarvitsee tietää Veloped ja Walker -rollaattoreistamme