Palautuskäytäntö
Trionic Sverige AB ja www.trionic.com.au (Lightwave Trading Australia Pty Ltd) käsittelevät palautukset ja käsittelevät hyvitykset Australian kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti.
Trionic Australia ei tarjoa tai hyväksy palautuksia ostetuista laitteista. Harkintamme mukaan voit kuitenkin palauttaa Walkerin tai Velopedin toimistoomme Melbournessa Australiassa.
Jos haluat palauttaa tilauksesi, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa ostosta ja pätevä syy palautusta varten. Kaikki hyvitykset suoritetaan Trionic Sverige AB:n ja www.trionic.com.au (Lightwave Trading Australia Pty Ltd) harkinnan mukaan.
Velopedin tai Walkerin palautuslähetyksen kustannukset korvataan asiakkaan toimesta. Palautuskulut Australiassa vaihtelevat suuresti ja päivittäin. Suosittelemme ottamaan yhteyttä Trionic Australiaan saadaksesi neuvoja oikeudenmukaisten ja kohtuullisten rahtikulujen saamiseksi.
Rahtiyhtiön kuriiri noutaa Velopedien tai Walkerien palautustoimitukset yleensä oveltasi.
Sinulle taataan myös 14 päivän palautusoikeus Melbournen osoitteeseen pienemmissä lisävarusteiden, varaosien jne. tilauksissa, mutta olet tällöin vastuussa palautuksen toimituskuluista.
Jos haluat keskustella tuotteiden palauttamisesta, ota yhteyttä:
Trionic Australia
Puhelin: 1300 50 30 30
PO Box 97, Foster, VIC 3960, Australia
