Miten tilata?

Turvallinen ja yksinkertainen ostaminen

1. Miten teen tilauksen?

Voit tilata haluamasi tuotteet verkossa, puhelimitse tai lähettämällä sähköpostia:

  • Osta verkkokaupastamme. Valitse haluamasi tuote pääkategorian alla “OSTA & HINNAT”, sitten mene ”OSTOSKORIIN” viimeistelläksesi ostoksesi.
  • Soita meidän englanninkieliseen asiakaspalveluumme ja tee tilauksesi puhelimitse: + 46-8-522 100 50
  • Lähetä tilauksesi sähköpostitse osoitteeseen: info@trionic.se. Liitä mukaan toimitusosoite, puhelinnumero, ensisijainen maksutapa ja mitä haluaisit tilata.

2. Jos minulla on kysyttävää, miten voin saada apua?

Soita meidän englanninkieliseen asiakaspalveluumme: + 46-8-522 100 50 (8) 522 100 50

Tai lähetä meille kysymykset ja tiedustelut sähköpostitse osoitteeseen: info@trionic.se

3. Paljonko toimituskulut ovat?

Kaikki Veloped ja Walker mallit ja kaikki tilaukset yli 200 €, sisältää maksuttoman kuljetuksen EU: ssa.

Alle 200 € arvoisiin tilauksiin toimituskulut on eritelty ennen tilauksesi varmistusta.

4. Miten voin maksaa?

Voit valita seuraavista maksuvaihtoehdoista:

  • Korttimaksu - Visa / Mastercard
  • 14 päivän laskun
  • PayPal
  • Manuaalinen maksu / pankkisiirto

5. Miten minun Veloped / Walker toimitetaan?

Veloped/Walker toimitetaan UPS-palvelun kautta.

Velopedin/Walkerin tilaus sisältää kotiinkuljetuksen kotiovellesi. Saat sähköpostitse tiedon, kun UPS on vastaanottanut Velopedisi/Walkersi, joten voit seurata lähetyksen saapumista.

Toimitus kestää yleensä 3-4 työpäivää riippuen toimitusosoittesta.

6. Mitä tapahtuu, jos en ole tyytyväinen Velopediin tai Walkeriin?

Veloped/Walker ostoksesi sisältää 14 päivän palautusoikeuden edellyttäen, että asut EU maassa.

Jos et ole tyytyväinen Velopediin tai Walkeriin, ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa siitä kun se toimitettiin, jotta voit palauttaa sen.

Trionic Sverige AB vastaa Velopedin/Walkerin palautuskustannuksista, mikäli tuote on palautettaessa alkuperäisessä, uutta vastaavassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan. UPS hakee Velopedin/Walkerin kotiosoitteestasi.

Emme voi tarjota sinulle palautus vaihtoehtoa EU:n ulkopuolisiin maihin, ellei toimitettu Veloped/Walker ole viallinen tai jos et ole saanut oikeaa mallia, jotka olet tilannut.

Käytämme evästeitä voidaksemme tarjota palveluitamme. Käyttämällä palveluitamme hyväksyt evästeiden käytön.